ແນວຄວາມຄິດເຕັກໂນໂລຊີຂອງລົດ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED
PUISSANCE TECHNOLOGIQUE
ແນວຄວາມຄິດຂອງລົດ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED , ອີງໃສ່ຮາກ ເປິໂຢ 508 HYBRID , ສະແດງຕົວຢ່າງຂອງລົດລູກປະສົມທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍເຄື່ອງຈັກໄຟຟ້າທີ່ຄ້າຍຄືກັບການຂັບຂີ່ທີ່ບໍລິສຸດ. ແນວຄວາມຄິດລົດທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງ, ການປ່ອຍອາຍພິດຕ່ໍາ hybrid ໃຫມ່. . ຜົນງານທີ່ໂດດເດັ່ນທີ່ບໍ່ເຄີຍມີມາກ່ອນໃນລົດ ເປິໂຢ, ພ້ອມກັບຮູບຮ່າງທີ່ຄົມຊັດ ແລະ ສະປອດ.
#UnboringTheFuture
ທຽບເທົ່າລົດແຂ່ງ
ມີເທັກໂນໂລຍີຂັ້ນສູງ
ພາຍໃນສະປອດ ເປິໂຢ
"ສາຍຂອງລົດໄຟຟ້າທີ່ມີປະສິດຕິພາບສູງຈະຖືກພັດທະນາໂດຍ PEUGEOT SPORT.
PEUGEOT SPORT ໄດ້ພິສູດຄວາມຊ່ຽວຊານຂອງຕົນດ້ວຍໄຊຊະນະຂອງ 908 (24 ຊົ່ວໂມງຂອງ Le Mans) ແລະ 3008 DKR (Dakar) ໃນການແຂ່ງຂັນສາກົນແລະຂອງ 208 R2, 308 Racing Cup ແລະ 308 TCR ໃນການແຂ່ງຂັນຂອງລູກຄ້າ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການພັດທະນາ. .ຂອງ ເປິໂຢ RCZ-R, 208 GTi 30th ແລະ 308 GTi ໂດຍ PEUGEOT SPORT.
ລົດແນວຄວາມຄິດໄຟຟ້າທັງໝົດ 2 ຄັນໄດ້ຖືກພັດທະນາແລ້ວຄື: 208 Hybrid FE (2013), ເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງລົດ GTi ດ້ວຍການປ່ອຍອາຍພິດກາກບອນ ພຽງ 46 g/km, ແລະ 308 R HYbrid Concept (2015), ມີ 500 ແຮງມ້າ. .
ແນວຄວາມຄິດ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ກໍ່ສ້າງຈາກຜົນສໍາເລັດເຫຼົ່ານີ້ແລະສະຫນອງການປະຕິບັດທີ່ມີປະສິດທິພາບແລະພິເສດ."
ປະສົບການສົມຈິງ
ດີທີ່ສຸດຂອງທັງສອງໂລກ
ໂດຍບໍ່ມີການປະນີປະນອມ, ປະສິດທິພາບພິເສດຂອງລົດແນວຄວາມຄິດໃຫມ່ປະສົມປະສານຄວາມໄດ້ປຽບຂອງເຕັກໂນໂລຊີປະສົມກັບປະສິດທິພາບທີ່ແທ້ຈິງແລະຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງການເດີນທາງໄຟຟ້າທັງຫມົດເຖິງ 50 ກິໂລແມັດ (WLTP).
ໃນໂຫມດສະປອດ, ຈັກນ້ຳມັນ ແລະ ພະລັງງານໄຟຟ້າແມ່ນແລ່ນລວມກັນເຖິງ 190 ກິໂລແມັດຕໍ່ຊົ່ວໂມງສໍາລັບການເລັ່ງທີ່ປະທັບໃຈໃນທຸກສະຖານະການ.
ຄວາມສາມາດເທົ້ລົດແຂ່ງ
ທຽບເທົ່າລົດແຂ່ງ
"ການອອກແບບຂອງແນວຄວາມຄິດຂອງລົດ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED ໄດ້ຖືກຕົບແຕ່ງດ້ວຍສີຕົວເຄື່ອງພິເສດທີ່ມີການປ່ຽນແປງຕາມແສງສະຫວ່າງຍ້ອນອະນຸພາກ pearlescent ຂອງ "Selenium Grey".
ກົງເລັບຂອງສິງໄດ້ຖືກນໍາສະເຫນີໃນຮູບແບບຂອງສາຍສະຫຼຽງ, ເສີມສ້າງດ້ວຍໄຟຫລັງ LED, ໃນສີດໍາແລະ Kryptonite ສະລັບກັນ. Chrome ໄດ້ຖືກປ່ຽນແທນໂດຍການສໍາພັດສີດໍາເງົາແລະສິງໂຕທີ່ເປັນສັນຍາລັກແລະປ້າຍ "ເປິໂຢ 508" ໄດ້ຖືກປ່ຽນເປັນສີທີ່ເຫຼື່ອມເງົາ, ດັ່ງທີ່ເຫັນຢູ່ໃນລົດແນວຄວາມຄິດ PEUGEOT e-Legend concept car
ສໍາລັບການປັບປຸງແບບສະປອດ, ກະຈົກເບິ່ງຂ້າງແມ່ນເຮັດສໍາເລັດຮູບດ້ວຍຄາບອນ
ເປິໂຢ i-cockpit®: INSTINCTIVE PERFORMANCE
PEUGEOT i-Cockpit® ປັບປຸງປະສິດທິພາບຂອງແນວຄວາມຄິດຂອງລົດ 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED . ພວງມາໄລທີ່ກະທັດຮັດເພີ່ມຄວາມຄ່ອງແຄ້ວໃນຂະນະທີ່ຈໍສະແດງຜົນ head-up ຊ່ວຍໃຫ້ຜູ້ຂັບຂີ່ສຸມໃສ່ການຂັບລົດຢ່າງເຕັມທີ່.
ບ່ອນນັ່ງທີ່ຮອງຮັບອັນໃໝ່ທີ່ເໝາະສົມທີ່ສຸດແມ່ນໄດ້ຫຸ້ມດ້ວຍໜັງ Alcantara® ລະດັບພຣີມຽມ ແລະ ດ້ານເທິງດ້ວຍໜັງ Kryptonite ແລະ Onyx Black. ແຕ່ລະສ່ວນຂອງຫ້ອງໂດຍສານໄດ້ຖືກແກະສະຫຼັກ, ລວມທັງເສົາ A-, B- ແລະ C, ເຊິ່ງຖືກຕັດໃນAlcantara®.
ຕົວປ່ຽນເກຍຄວບຄຸມແຮງກະຕຸ້ນທາງອີເລັກໂທຣນິກຍັງຖືກຫຸ້ມໄວ້ໃນAlcantara®, ເຮັດໃຫ້ຜູ້ຂັບຂີ່ມີປະສົບການທາງດ້ານຄວາມຮູ້ສຶກ ແລະມູມມອງໃໝ່.
ປະຕູໄດ້ຖືກ ເຈາະ, ເປີດເຜີຍໃຫ້ເຫັນ dimples Kryptonite ທີ່ຫຼຸດລົງໃນຂະຫນາດ. ພາກສ່ວນເທິງຂອງຈໍສະແດງຜົນ ແມ່ນຍັງມີ Kryptonite. ຄອນໂຊນກາງຖືກຕັດດ້ວຍເສັ້ນໄຍກາກບອນເພື່ອຄວາມປະທັບໃຈແບບລົດສະປອດ.
ເອົາໃຈໃສ່ຢ່າງລະມັດລະວັງໃນລາຍລະອຽດສຸດທ້າຍ, ດ້ວຍການສໍາຜັດເລັກນ້ອຍຂອງ Kryptonite ເສີມໃສ່ມືຈັບປະຕູພາຍໃນ